צפו: בני גנץ בא להזדהות עם שדרות - ונקלע לאזעקת צבע אדום

צמרת כחול-לבן ביטלה עצרת מרכזית בגלל הלחימה בדרום, הגיעה לשדרות - ונקלעה לירי רקטות. גם מחר, שלישי, כ-65,000 תלמידים בנתיבות, שדרות, עוטף עזה ואשקלון ישבתו מלימודים
send whatsapp messsage send FB messsage
גנץ שותה בירה, דקות לפני האזעקה (צילום: מיקי מרוביץ')

הג'יהאד האיסלמי הוא זה הקובע את סדר היום בישראל: מחליט מתי יתחיל סבב לחימה ומתי ייגמר  - וממשיך לחרות כאוות נפשו. התנועה העזתית גם גרמה לראשי שתי המפלגות הגדולות לבטל אירועי בחירות, שבוע לפני שישראל הולכת לקלפי ושר הביטחון נפתלי בנט מודה בעצמו, בפגישה עם ראשי רשויות בעוטף עזה, כי לא יפתח במערכה רחבה שבוע לפני הבחירות. 

וידאו: צמרת כחול לבן נקלעה לצבע אדום בשדרות (צילום: מיקי מרוביץ / באר שבע ביחד)
​​​​​​​


הערב הגיעה צמרת כחול-לבן לעיר שדרות, אחרי שהחליטה לבטל עצרת בחירות מרכזית. צמרת המפלגה נכנסה לאחד הפאבים בעיר, כאשר אזעקת צבע אדום התחילה להישמע.

גם מחר, שלישי, כ-65,000 תלמידים בנתיבות, שדרות, אשקלון ועוטף עזה לא יילכו ללימודים על פי החלטת פיקוד העורף. הערב, בתום הערכת מצב של פורום ראשי רשויות עוטף עזה ושדרות, יחד עם גורמי הצבא ופיקוד העורף, הוחלט שמסגרות הלימודים בחמש רשויות העוטף (שדרות, שער הנגב, חוף אשקלון, אשכול ושדות נגב), תשארנה סגורות גם מחר. 

גם אם הפסקת האש תיכנס לתוקפה במהלך הלילה, ביישובי הנגב למודי ניסיון מרמת האמינות של העזתים, כפי שקרה בסבב הקודם: פיקוד העורף אישר לנהל שיגרה בנתיבות והיישוב חטף ירי רקטות כשהילדים היו בבתי הספר. 

הנחיות פיקוד העורך ליממה הקרובה
​​​​​​​