הרוגה ושני נפגעים בתאונה קשה בצומת גבולות

אשה כבת 60 נהרגה ושני נוסעים נפגעו באורח בינוני בתאונה קשה במעורבות רכב פרטי ומשאית. איחוד הצלה, מד''א וצוות של צה''ל הגישו סיוע ראשוני בזירה
send whatsapp messsage send FB messsage
זירת התאונה בצומת גבולות (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)

תאונה קשה בצומת גבולות שבמערב הנגב: בשעה 15:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על תאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי בצומת גבולות. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של נהגת הרכב הפרטי כבת 60  והעניקו טיפול רפואי ופינו במסוק מד"א לבי"ח סורוקה שני פצועים כבני 40 במצב בינוני עם חבלות בראש ובגפיים. טימור

וידאו: צילום מסוק של זירת האירוע (דוברות מד''א)


חובש בכיר במד"א זהר חוברה, סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד. ראינו רכב מעוך בצד הכביש, ובסמוך משאית הפוכה. נהגת הרכב הייתה לכודה, כשהיא ללא רוח חיים ונאלצנו לקבוע את מותה. בסמוך למשאית התהלך גבר כבן 40 שחילץ את עצמו, כשהוא סובל מחבלה בראש, וגבר נוסף כבן 40 נלכד בקבינת המשאית. סייענו לחלץ אותו בעזרת חיילים שהיו במקום, כשהוא בהכרה מלאה עם חבלת ראש ולאחר טיפול ראשוני בשטח, פינינו אותם במסוק מד"א לביה"ח כשמצבם יציב".

איריס יוגב חובשת באיחוד הצלה סיפרה: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ומשאית. למרבה הצער נקבע מותה בזירת התאונה של נהגת הרכב שסבלה מפגיעה רב מערכתית. כמו כן בסיוע צוותי רפואה של צה"ל הענקנו סיוע ראשוני לשני נפגעים באורח בינוני שחולצו ע"י צוותי כיבוי מהמשאית שהתהפכה. לאחר מכן הם פונו במסוק למרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע".

מתנדבי זק''א בזירת האירוע (צילום: דוברות זק''א)​​​​​​​

שראל רווח מתנדב זק״א אופקים שטיפל בזירה, אמר: ״מדובר בזירה קשה מאוד. כשהגעתי למקום ראיתי סמיטריילר הפוך בצד הכביש לאחר התנגשות חזיתית ברכב פרטי, הרכב הפרטי היה מרוסק לגמרי ולוחמי האש חילצו ממנו את הנהגת, אישה כבת 60 ללא הכרה עם פגיעות קשות. פרמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותה במקום, מתנדבי זק״א אופקים טיפלו בגופת ההרוגה ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. נסיבות האירוע  נחקרות ע״י המשטרה במקום.