הערכה פוליטית: ''הרב פרץ ובני גנץ יכולים ללכת ביחד''

כתבנו משה פריאל בהערכת מצב פוליטית, בשיחה עם יו''ר מפלגות הימין בבאר-שבע גדי מאזוז: "הרב פרץ -ובני גנץ הם חברים ,בתנאים מסוימים אפשרי שילכו יחד"
send whatsapp messsage send FB messsage
הרב גדי מזוז (צילום: פייסבוק אישי)

מאת :כתבנו הפוליטי משה פריאל

במסגרת כנס פעילים של "כחול לבן" אמר אמש איש התקשורת וחבר הכנסת ד"ר יועז הנדל: "אנחנו לא פוסלים אף מפלגה ציונית ובטח שלא את הרב רפי פרץ שאני מעריך באופן אישי... הבחירות זו  הזדמנות חד פעמית להחליף את השלטון ופרץ הוא אדם ראוי שעשה הרבה''. עוד הוסיף ואמר:"מבחינתי הכהניסטי"ם ובל"ד זה אותו דבר, לא יושבים איתם לא בלוק טכני ולא בכאילו... "שומרים על מדינת ישראל ומחזירים אותה למקום הראוי מדינה יהודית ודמוקרטית מקום שגאים בו מדינה דמוקרטית לא מדינת הלכה ולא שום קשקוש אחר."

הרב גדי מזוז חבר מועצת העיר ויו"ר הבית היהודי בבאר שבע: "הרב פרץ וגנץ הם חברים טובים  זה שנים בזמן כהונת גנץ כרמטכ"ל שימש הרב פרץ הרב הראשי לצה''ל.  הקשר ביניהם הוא טוב. מה שעומד באמצע זה הערכים : האם יהיה גרוש של יהודים משטחי יהודה ושומרון ,מה יהיה עם הסטטוס קוו הדתי שמירת שבת?  גיור? הישיבות והגרעינים התורניים? כאשר ברקע  האיום הביטחוני מצד איראן והנושא הפלשתינאי . אם לפיד וחברייו יקחו לכוון השמאל הקיצוני עם מרץ והעבודה בודאי שלא עשוי להיות חיבור .אולם אם ישמרו על הסטטוס קוו לא ילכו במתווה מרץ אני לא מוציא מכלל אפשרות הליכה כזו''.

בנושא תיקי החינוך והתחבורה שקיבלה המפלגה אמר מאזוז: "מתיק החינוך אני שבע רצון אולם לא מהתחבורה. מאוד רצינו משפטים ואף פעלנו בנושא אני יחד עם חבר הכנסת לשעבר הרב יצחק לוי, אולם זה היה קשה להשגה''.