חיילים וילדי גנים בב''ש השתתפו בטקס לציון ימי הזיכרון והעצמאות

חיילים המשרתים בדרום ולוחמים ממג''ב דרום נטלו חלק באירוע מרגש - בו ציינו יחדיו את יום העצמאות ולמדו אודות משמעותו המיוחדת. את הפעולה יזם סניף ב''ש של ''יחד למען החייל''
send whatsapp messsage send FB messsage
חווים יחד את אירועי הזיכרון והעצמאות: הילדים והחיילים

לוחמי מג"ב דרום וקבוצת חיילים המשרתת בנגב, חגגו עצמאות עם ילדי בבאר שבע.רגע לפני יום העצמאות הרשמי, חגגו ילדי הגנים העירוניים את יום העצמאות 71 של מדינת ישראל.

למרות השבוע הקשה סבב הלחימה בעזה לא מנע  מילדי הגנים בעיר באר שבע לפתוח  הבוקר את חגיגות העצמאות 71 שנה של מדינת ישראל, בשיתוף פעולה מלא עם מתנדבי סניף יחד למען החייל בשת"פ של לוחמי מג"ב דרום וחיילים המשרתים ביחידות בדרום.


וידאו: החיילים וילדי הגנים, באירוע (צילום: ציפורה חלפון)

הילדים, הלומדים בגנים ''דותן'' ו''עפרוני''  הגיעו  לבושים בחולצות לבנות וחגיגיות כשלראשיהם חבושים כובעים שהודפסו לכבוד הטקס, נהנו ממוזיקה וריקודים עם דגלי המדינה באווירה חגיגית. נטלו חלק בחגיגות חיילים מהיחידות המאומצות על ידי האגודה למען החייל בעיר. 

חיילי מג"ב וחיילי צה''ל המשרתים בדרום, הגיעו לחגוג עם ילדי הגן את מסיבת יום העצמאות. יחד עם הגננות והסייעות, ילדי הגן חילקו  פרחים ושי שהכינו וארזו במיוחד עבור החיילים. הילדים שרו שירי ארץ ישראל, הניפו דגלים, שירים וריקודים, תפילה לשלום המדינה שבוצעה על ידי הילדים ומצעד דגלים של החיילים ובסיום הטקס עמדו הילדים לשירת ההמנון.

​​​​​​​
הילדים קיבלו מדליות למזכרת בטקס מרגש (צילום: ציפורה חלפון)

יו"ר מתנדבי יחד למען החייל  סניף באר שבע ציפורה חלפון אמרה: "אירוח של חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון בחגיגת מסיבת העצמאות 71 של מדינת ישראל  זה מה שמייחד את צה"ל הוא היותו הצבא שלנו, הוא צבא העם. אנו עומדים בראש שנה חדשה של עצמאות מדינת ישראל, נקווה כי שנת עצמאות חדשה זו תביא עמה שלום ותהא זו שנת עצמאות שלווה ובטוחה עבור כל עם ישראל.
תודה ענקית ללוחמי מג"ב דרום והחיילים המשרתים בדרום על שיתוף פעולה מלא ביחד עם מפקד מג"ב מרחב דרום ומפקדי החיילים שהשתתפו במבצע. כמו כן, נתרמו במיוחד: אורטל וקנין, יפעת סבן, לאה חג'בי, הדסה ודגנית דהן.