ליברמן: ''המבצע הבא בעזה - חייב להיות האחרון ולא שלב ביניים''

שר הביטחון לשעבר התייחס למצב ברצועה: ''הסבב הבא הוא בלתי נמנע'', אך גם הזהיר את העזתים כי הפעם התגובה תהיה קשה יותר
send whatsapp messsage send FB messsage
השר לשעבר אביגדור ליברמן

מאת: משה פריאל, כתבנו הפרלמנטרי

יו''ר ישראל ביתנו ושר הביטחון לשעבר, ח"כ אביגדור ליברמן, נתן היום (שני) תזכורת נוספת אודות האיומים מצד הארגונים השונים ברצועת עזה. רק אתמול הג'יהאד האיסלאמי התפאר כי: "בידינו טילים מדוייקים נפתיע את ישראל בתגובה על כל עוול שתבצע". תגובתו של ליברמן לא איחרה לבוא: "כבר שבועות רבים אני מדבר על כך שהעימות עם חמאס הוא בלתי נמנע השאלה היחידה היא מתי זה יקרה? אתמול הגיעו קולות התפארות מעזה על טילים מדויקים  ארוכי טווח המצויים ברשותם ומכוונים לעבר ישראל''.

''הממשלה מנסה לדחות את העימות הצבאי המתחייב, באמצעות תשלומי דמי פרוטקשן לחמאס בסך 15 מיליון דולר כל חודש בפועל העברת הכסף  מקרבת את העימות הצבאי ואף תעצים אותו. המבצע הרביעי ברצועה חייב להיות המבצע האחרון לא שלב ביניים לקראת עימותים נוספים. אנו חייבים להנחית מכה קשה על החמאס, לשבור את כוח הרצון  שלהם להילחם נגדנו וגם את אמונתם שאי פעם הם יוכלו לגרש אותנו מארצנו".

בתוך כך, צה"ל פתח אתמול בתרגיל פתע בהפעלה מטכ''לית שיסתיים היום שבוחן את המוכנות של צה''ל במעבר משגרה למלחמה התרגיל הוא בדגש על רצועת עזה. גדוד 12 של חטיבת גולני העוסק בתעסוקה מבצעית בגבול לבנון  הוקפץ אתמול  לזירה הדרומית ליומיים של תרגולת אלייו  הצטרפו  פלוגת  טנקים מחטיבה 7 סוללות ארטילריה וכוח הנדסי.