פארק הילדים נפתח - ויש אפילו ברווזים באגם! צפו בהצצה ראשונה

פארק הילדים בשכונת נחל עשן נפתח לקהל הרחב ביום ראשון והוא מספק אטרקציות, מתקני משחקים ואווירה נהדרת - גם להורים. הכניסה: ללא תשלום והמבקרים רק משבחים
send whatsapp messsage send FB messsage
אחרי 2,000 שנה: ברווזים באגם פארק הילדים (צילום: עיריית ב''ש)

פארק עולם הילדים בשכונת נחל עשן נפתח לקהל ביום ראשון. הפארק הוקם במימון משותף על עיריית באר שבע ומפעל הפיס וכולל מתקני הפעלה, אגם מים מלאכותי , אי פיראטים, מגדלור, מפלי מים, גשרים ושבילי מים. עלות הקמת הפארק נאמדת בכ-35 מיליוני שקלים, אשר בחלקם הגיעו מתרומות וכן מתקציבי הפיס. מדובר בפרויקט גדול, המשתרע על כ-60 דונאמים, והוא מותאם במיוחד לילדים. בליבו של הפארק אגם מרהיב המשתרע על פני 5,500 מ"ר, אליו הובאו ברווזים ודגי נוי.
מגדלור וספינת פירטים - בפארק הילדים (צילום: עיריית ב''ש)
בפארק קיימים מתקני נופש פעיל, בהם מערכת שבילי ריצה ואופניים ומרחב משחקים. העבודות על מתחם הפארק נמשכו כשנתיים ופתיחתו תוכננה לחופש הגדול של הילדים. מאז נפתח ביום ראשון, הספיקו לבקר בו כבר כמה אלפי באר שבעים. עוד בטרם נפתח רשמית, נערכו בו מספר אירועי הרצה. 

לפתיחת הפארק לקהל הרחב קדמה עבודת הכנה, שכללה את קבלתו מהקבלן המבצע, הרצת המתקנים וכן ביקור של קבוצות ילדי קייטנות. ביום ראשון נפתחו שערי המקום, אך ביום חמישי זה אמור הפארק להיפתח רשמית, באופו מלא, לציבור הרחב. 

הפארק פתוח מהשעה 9:00 בבוקר ועד השעה 21:00, כולל בשבתות. בימי שישי הפארק פתוח מ-9:00 ועד 18:00. הכניסה למקום חופשית, אך עם זאת, אסור להכניס למקום כלבים. 


נווה מדבר: אי של צמחי מים (צילום: עיריית ב''ש)
קהל המבלים בפארק מתלהב מאוד: "הפארק מרשים מאוד, אטרקטיבי מאוד, מאוד מסודר, כולל ברזיות מים קרים בכל מקום ושירותים מסודרים", אומרת לנו חגית רייזמן מבאר שבע, שכבר הפסיקה לבקר שם.  "יש חברת אחזקה שאנשיה מסתובבים על טוקטוקים ועוזרים בכל פנייה במיידי, חברת אבטחה שדואגים שלא יכנסו שום אנשים חשודים ו/או כלים מסוכנים, דבר שמגביר את הביטחון אפילו לשלוח את הילדים לבד. 
"המתקנים במקום מאוד מזמינים, מיוחדים אטרקטיביים לילדים, והאזור שסביב לאגם מזמין את ההורים והאוכלוסיה הבוגרת יותר לשבת ולחוות באמת רגעים של רוגע ואיסוף אנרגיות. במילה אחרת - שלמות".

מבט על: פארק הילדים, בלב שכונת נחל עשן (צילום: עיריית באר שבע)

גם אלכנסדר צארב מרוצה: "התרשמתי מאוד! עשו לדעתי עבודה מדהימה, עשו מקום ממש יפה ומושקע לכל המשפחות והילדים. אני מקווה שישמרו עליו! כל הכבוד לרוביק דנילוביץ'".
אתם לא טועים: זה הפארק החדש בלב נחל עשן - תענוג לילדים ולהורים (צילום: עיריית ב''ש)
ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ': "פארק הילדים מבטא את המחויבות של עיריית באר שבע לתושבי העיר ובמיוחד למשפחות הצעירות שהחליטו לקבוע כאן את עתידן. מתוך רצון להעניק לתושבים שלנו את איכות החיים הטובה ביותר, יזמנו הקמתם של כמה 'מגה פארקים' בנושאי עניין שונים, ובכך לאפשר חוויה משפחתית מרגשת.
"פארק הילדים משלים רצף של תרבות פנאי עשירה, בכך שהקמתו נקבעה מראש למרגלות ה'לונדע' - מוזיאון הילדים האינטראקטיבי, מהמובילים היום, לילדים, בארץ ובעולם. באר שבע, כבירת ההזדמנויות, פותחת את שעריה לאחד הפארקים המיוחדים שמהווה אטרקציה יוצאת דופן".

ממעוף הציפור: סרטון על פארק הילדים