הסכם מענק של מאות אלפי שקלים למרכז הצעירים בעיר

ראש העיר באר שבע רוביק דנילוביץ' אירח אתמול (שלישי, 13/6) את השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל ואת צוות משרדה. במסגרת הביקור שוחחו על מגוון פרויקטים והפיכת באר שבע לעיר דיגיטלית
send whatsapp messsage send FB messsage
השרה גמליאל יחד עם ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ (באדיבות העירייה)

השרה גמליאל סיירה בבאר שבע, וחתמה עם ראש העירייה דנילוביץ' על הסכם מענק של מאות אלפי שקלים למרכז הצעירים בעיר.

במסגרת הביקור שוחחו על מגוון פרויקטים ותכניות לטובת הגיל השלישי בעיר, הפיכת באר שבע לעיר הדיגיטלית המתקדמת במדינת ישראל ועל מתן הזדמנות שווה, לנשים ולגברים, לצעירים ולמבוגרים, להצליח בתחומים שונים.

ראש העיר ציין: " המשרד לשוויון חברתי, בהנהגת השרה גילה גמליאל, מוביל מגוון רחב של תכניות ופרויקטים, שיעצימו את החברה הישראלית ויצמצמו את הפערים. העיר באר שבע שמחה להיות שותפה למיזמים חדשניים ופורצי דרך, שמעניקים הזדמנות לאוכלוסיות שונות".  

השרה גמליאל חתמה על הסכם מענק של המשרד לשוויון חברתי למרכז הצעירים בבאר שבע. ההסכם בא במסגרת קול קורא שהפיץ באחרונה המשרד לשוויון חברתי לתמיכה במרכזי צעירים ברשויות המקומיות. לאור ההסכם, יועברו בקרוב מאות אלפי שקלים לתכניות מנהיגות, פעילויות חברתיות לצעירים וציוד למרכז הצעירים בבאר שבע. המענק, ישמש לטובת פעילויות חברתיות וציוד מרכז הצעירים ברשות. הסיוע מועבר במסגרת קול קורא שהפיץ המשרד לשוויון חברתי לרשויות מקומיות המפעילות מרכזי צעירים, ולפיו כל רשות שתעמוד בתנאי הקול הקורא תזכה למענק לפעילות חברתית לצעירים וציוד למרכזי הצעירים.

השרה גמליאל: "השקעה בצעירים היא השקעה אסטרטגית לטווח ארוך, שהמדינה היא הנשכרת העיקרית ממנה. חובה על כל מדינה חפצת חיים להשקיע ברווחת הדורות הצעירים, שהם עתידה על כל המשתמע מכך. מדינת ישראל צריכה להיות מחויבת לצעיריה, דור העתיד שלנו, ובאחריותי כשרה לשוויון חברתי להבטיח זאת למען עתיד הדורות הבאים. שמחה על שיתוף הפעולה עם  ידידי ראש העירייה דנילוביץ', ובטוחני כי עוד נצעד יחד דרך ארוכה ומשמעותית לרווחת תושבי באר שבע".