תקלה ארצית הפילה את הסיב האופטי של אנלימיטד

החל מהבוקר, מאות אלפי מנויים של הסיב האופטי אינם יכולים לגלוש באינטרנט, בשל תקלה במערכת מרכזית. התקלה תוקנה כעבור שעות, בחרה אומרת כי ''תחקור לעומק''
send whatsapp messsage send FB messsage
תקלה נרחבת בתשתית אנלימיטד (צילום הדמיה: סמל החברה, PIXABAY)

תקלה ארצית בחברת אנלימיטד, המספקת שירותי גילשה באמצעות הסיב האופטי. מאות אלפי לוקוחות החברה ברחבי הארץ אינם מסוגלים, מזה כמה שעות, לגלוש באינטרנט. בפניה לספקיות ובתום בדיקה, הם מופנים למוקד הטלפוני של אלימיטד, בו זמני ההמנה ארוכים מאוד.
זו הפעם הראשונה בה החברה מתמודדת עם תקלה בהיקף כה נרחב. תלונות על הפסקת השירות התקבלו מכל רחבי הארץ, בחברה נעשים מאמצים להתגבר על התקלה, שהינה גורפת.

אנלימיטד היא חברת תקשורת המספקת שירותי תשתית אינטרנט בישראל המבוססת על סיבים אופטיים. החברה נוסדה בשנת 2013 מתוך מטרה לרשת את מדינת ישראל ברשת סיבים אופטיים עד לבית הלקוח, בשנת 2014 החברה הפכה למבצעית וביולי באותה שנה אף חוברו הלקוחות הראשונים. החברה מאפשרת להתחבר למהירויות גלישה סימטריות של עד 1Gbps. בעלות החברה היא 40 אחוז של חברת החשמל ו-60 אחוז של חברת IBC (משקיעים פרטיים). במבחני מהירות, אכן נתקבלת מהירות סימטרית (100 מגה הורדה והאלעה לדוגמא).

עידכון, 15:28: חברת אנלימיטד הודיעה בדף האינטרנט שלה, כי " התקלה ידועה ומטופלת מול כלל הגורמים ההנדסיים ברשת. בדקות האחרונות נראה כי התקלה תוקנה אך אנו עדיין בודקים את הנושא לעומק. אנחנו מצטערים על אי הנוחות שנגרמה לכולכם, נתחקר את הנושא לעומק ונעדכן". במהלך התקלה כמעט ולא ניתן היה להשיג את מוקד החברה והמטפלנים הופנו למוקד דובר אנגלית, עם מבי המתנה גבוהים במיוחד.