דלויה יוצא לחופשה עסקית, מגירוב ימלא מקומו

יוסי דלויה יוצא לחופשה עסקית ו-ולרי מגירוב ימלא מקומו עד לשובו, בעוד חודש. בפברואר ייערכו בחירות ללשכה
send whatsapp messsage send FB messsage
נשיא לשכת המסחר יוסי דלויה (צילום: לשכת המסחר)

 ולרי מגירוב יחליף, באופן זמני לתקופה קצובה של חודש, את הנשיא המכהן, יוסי דלויה. דלויה יוצא לחופשה עסקית של חודש ימים ובסיומה יחזור לתפקידו.  ולרי מגירוב משמש כחבר הנהלה, מ"מ נשיא הלשכה ותפקידים נוספים כבר שנים רבות בלשכת המסחר. הוא גם חבר מועצת העיר באר שבע, מטעם סיעת "באר שבע ביתנו", החברה בקואליציה העירונית. 

יוסי דלויה, הנשיא המכהן הינו חבר מועצת העיר מטעם בליכוד, נציג ראש העיר לפיתוח עסקי והבאת משקיעים לדרום, דירקטור במספר חברות, מ"מ יו"ר ארגון הקבלנים. הוא מנכ"ל ובעלים חברת "דלויה מרכז הבניה" שנמנית בין החברות הגדולות במדינה, דלויה תעשיות אלומיניום, דוראל מקבוצת דלויה, דלויה סנטר ודלויה תעשיות עץ. החברה שלו  משולבת בהקמת עיר הבה"דים, עיר הסרטים, תחנות כוח ופרויקטים נוספים. "במסגרת תפקידי בלשכת המסחר קידמתי משמעותית את היכולת לתמוך ולייצג את בעלי העסקים מול הרשויות והארגונים הכלכליים. במסגרת פועלי בשנים האחרונות הכפלנו את תקציבי הלשכה ושילשנו את מספר החברים בה, הובלנו את המאבק בנטל המס ונלחמנו עבור פרנסתם של בעלי העסקים בדרום".

מלשכת המסחר נמסר: "יוסי דלויה, נשיא לשכת המסחר והתעשייה מזה 6 שנים, יוצא לחופשה בת חודש ימים מתפקידו כנשיא הלשכה, מי שימלא את מקומו בזמן זה יהיה סגן נשיא הלשכה מר' ולרי מיגירוב. יוסי דלויה וצוות הלשכה מאחלים בהצלחה למר ולרי מיגירוב בתפקידו כנשיא זמני, וסמוכים כי ימלא את תפקידו נאמנה".
ולרי מגירוב, ישמש בתפקידו באופן זמני (צילום: לשכת המסחר)