מעקב ברנז'ה: בעקבות הפרסום - הילד יקבל ארוחה חמה

הידיעה אודות האם שאינה מסוגלת לשלם את עלות האורחה בבית הספר ובנה נותר רעב הכתה גלים: האם קיבלה פטור מתשלום והעניין סודר וייתכן שיהיו בשורות טובות נוספות עבורה
send whatsapp messsage send FB messsage
עניין ארוחת הילד הוסדר (צילום הדמיה: Insights Unspoken / CC BY-SA 2.0)

פרסום הסיפור אודות הילד הלומד בבית ספר בבאר שבע, שנמנעה ממנו ארוחה בגלל שלאימו אין ממה לשלם עבור השתתפות תוכנית ההזנה, סך של כ-900 שקלים לשנה, היכה גלים. מתברר שמה לא עושות הרשויות מכלחתילה, במקומות שהן לא יודעות לגלות רגישות וחמלה, עושה הציבור הבאר שבעי ובגדול. הסיפור של א' ובנה, נגע ללב רבים.
למחרת הפרסום בברנז'ה news, האם נקראה לבית הספר, בנה קיבל ארוחה והיא קיבלה פטור מלא מתשלום, מה שלא לא ברור למה לא נעשה מכלחתחילה. אנשי קבוצת הפסייבוק "באר שבע ביחד", בעברית וברוסית, ביקשו לסייע לה ככל האפשר, כבר לקראת אלינור רווח אזולאי, פעילה הנרתמת לסייע לנזקקים הרבים בבאר שבע, יצרה קשר עם האם, על מנת לבדוק מהם הצרכים המיידיים וכיצד לסייע לה לעבור את החג, הבא עילנו לטובה בעוד מעט יותר משבוע. 
נעשתה גם פניה לח"כ איציק שמולי, מהמחנה הציוני, על מנת לבדוק דרך לסייע לאם להתמודד עם החובות הרבים שצברה, במרביתם העלמות גביה וקנסות שתפחו ללא סיבה. בנרז'ה news גם עומד בקשר רצוף עם האם. במיוחד לקראת החגים, אך לאורך השנה, יש לגלות עירנות, נתינה ורגישות לסביבה שלנו.