אתי לוצאטו – עשייה למען הנגב, לצד פעילות בינלאומית

מחוברת לשורשים, מובילה קדימה ומעצימה את סביבתה: ד''ר אסתר (אתי) לוצאטו נולדה בבאר שבע ומתגוררת בעומר, שם גם המשרד הראשי של משרד הפנטנטים הבינלאומי הוותיק בעולם אותו היא מנהלת יחד עם בעלה, כפיר לוצאטו
send whatsapp messsage send FB messsage
ד''ר אתי לוצאטו (צילום: יח''צ / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')

ד''ר אתי לוצאטו מובילה יחד עם בעלה כפיר, את הפירמה המשפחתית הקיימת כבר 153 שנה והיא החברה הוותיקה מסוגה בעולם, מובילה בתחום רישום הפטנטים והקניין הרוחני. 80% מעובדי הפירמה הן נשים. לצד הפעילות הבינלאומית, במסגרת פעילותה הציבורית, היא דואגת לשים את הנגב במרכז.

בשל פעילותה הציבורית, היא נבחרה כאחת הנשים המשפיעות בדרום, לקראת יום האישה.

אתי לוצאטו מחוברת לנגב ורוצה בטובתן, בין אם זה לפעול להעברת בסיסי צה''ל לנגב, יצירת הזדמנויות לצעירים מהנגב להשתלב ביחידות הטכנולוגיה העילית של צה''ל, קידום החינוך לתחומי ההיי טק בנגב וגם – יצירת הזדמנויות שוות לתושבי הנגב.

העשייה הציבורית שלה חובקת את כל היבטיה החיים בנגב: ד''ר לוצאטו משמשת כיו"ר עמותת ''יחדיו'' הפועלת מאז 1999 במטרה להרחיב ולשפר את השירותים החברתיים, הקיימים באזור הדרום. היא חברת מועצת היישוב עומר, בו היא מתגוררת. היא יו"ר עמותת "ישראל למען הנגב" המקדמת את מעבר בסיסי צה"ל לנגב. העמותה עמדה מאחורי מהלכים רבים לקידום המעבר. היא חברת הוועד המנהל של המוסד בו למדה, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ושל מכללת סמי שמעון בבאר שבע.

היא גאה לספר תמיד כי גדלה בשכונה ד' והחיים בבאר שבע עיצבו את דרכה. בעשייה שלה, היא במקשת לתת הזדמנות לצעירים מהנגב לפרוץ קדימה.



רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים:  https://bit.ly/3BMuCfS
​​​​​​​
על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬



כתבות נוספות למקרה שפספסת...