גל אמיתי (משלנו) נבחר להיות פרזנטור Jackie-o לצידה של שיר אלמליח

רשת מותגי העל המובילים בעולם Jackie-o צירפה לקמפיין סתיו - חורף שלה את השחקן ומנחה אמזונס גל אמיתי. כידוע, מי שתככב לצידו היא הפרזנטורית הקבועה שיר אלמליח
send whatsapp messsage send FB messsage
נראים טוב ביחד (צילום רפי דלויה)

הדוגמנית, שיר אלמליח הצטלמה אתמול, לקמפיין סתיו חורף חדש ורומנטי לצידו של השחקן גל אמיתי עבור רשת מותגי העל המובילים בעולם Jackie-o.

שיר פרזנטורית רשת Jackie-o שהושקה בישראל לפני למעלה מחצי שנה הגיעה אל יום הצילומים בחוות רונית, ישירות משדה התעופה, לאחר שאת סוף השבוע האחרון בילתה במילאנו בצילומים.

לצידה של שיר אלמליח בקמפיין החדש לרשת נבחר לככב השחקן גל אמיתי יליד עומר שהופיע בפריים טיים בערוץ 2 כמנחה תוכנית הריאליטי ''אמזונס''.

נהנים על הסט. אמיתי ואלמליח (צילום רפי דלויה)​​​​​​​

במסגרת צילומי הקמפיין הצטלמו שיר וגל על רקע הנוף הפסטורלי והרומנטי בחוות רונית והציגו הרמוניה מושלמת.

צוות ההפקה הפתיע את גל אמיתי שחגג את יום הולדתו ה-31 עם עוגה מעוצבת. אמיתי שהופתע מהמחווה סיפר שכלל לא ציפה לה...

"זה תמיד מרגש אותי לצלם קמפיין חדש ונוסף לרשת Jackie-o, כבכל יום צילום, אני מגיעה מוכנה ויודעת שהקונספט של הצילומים יצליח להפתיע אותי כל פעם מחדש" אמרה שיר אלמליח על סט הצילומים.

ב - 2014 גל אמיתי גם כיכב על שער ברנז'ה. ככה מתחילים קריירה... (צילום שער: שלומי מויאל)​​​​​​​

מיה מילצקי סמנכ"לית השיווק של קבוצת סיטי טיים מסרה: "רשת JACKIE O מביאה בשורה חדשה לישראל, הרשת מציעה חווית קניה איכותית נעימה וחיובית בכל רחבי הארץ ומציגה באופן ייחודי את קולקציות התכשיטים והשעונים הנחשבים בעולם מבית מותגי העל המובילים בטווח מחירים נגיש.

בחירה מוצלחת ללא ספק (צילום רפי דלויה)​​​​​​​

כתבות נוספות למקרה שפספסת...