הסטייליסטית הספרדייה שמלבישה את נשות הדרום

סול לייבוביץ' נולדה בספרד, מתגוררת בעומר, עבדה בחברות מובילות, אך הרגישה צורך להגשים את עצמה. כך נולדה החנות המיתולוגית SOLADY
send whatsapp messsage send FB messsage
סול לייבוביץ (צילום: אלבום פרטי / יח''צ)

אש ספרדית, ניחוח אירופאי ומוסד באר שבעי ותיק ואהוב: סול ליבוביץ, תושבת עומר, אם שלושה ילדים גדולים (35, 31 ו-24), היא סטייליסטית אישית והבעלי הבוטיק היוקרתי "SOLADY", מוסד מיתולוגי בבאר שבע ובנגב. סול נולדה בטנג'יר, שהייתה תחת שלטון ספרדי עד לפני מספר שנים והחליטה לעזוב את איזור הנוחות של עבודה בחברות מובילות, כדי להגשים את עצמה.


בין היתר, היא פיתחה את הסטיילינג האישי, שירות ליווי לנשים במסגרת החנות. היא מעבירה סדנאות בסטיילינג ובנתה קורס דיגיטלי ייחודי ללימוד סטיילנג תחת המותג "Sol Style Secrets & image"


בגיל 17, זמן קצר לפני שהייתה אמורה לצאת ללימודים, עלתה לישראל ולמדה תעשיה וניהול.תחילה עבדה במפעלי ים המלח ואז עברה לחברת חשמל בתפקיד בכיר, אך למרות המשרות הבכירות, היא חיפשה דרך להגשמה עצמית. אימה הייתה תופרת עילית, וסול נמשכה מאוד לתחום האופנה והסטיילינג. בתמיכת בעלה מיקי, שאז פתח את הסניף הראשון של "מכבסת מיקי", היא עזבה את עבודתה הבטוחה ואת המשכורת הטובה ופתחה בוטיק יוקרתי בשם "SOLADY" בבאר שבע.

מה שנראה כהרפתקאה, התברר כהצלחה מיידית ומסחררת: "לא היה פשוט להיכנס אז לתחום, לקלוע לטעם הישראלי ולהביא משהו משלך. לא ידעתי אם טעמי האישי יתאים לישראלים.  נשים מעריכות סטיילינג ולא משנה היכן הן נמצאות והתברר שלא הייתי צריכה לדאוג. הקפדתי לתת לכל לקוחה את כל המגוון, מביגוד עילי ויוקרתי ועד לקז'ואל יומיומי'', אומרת סול.

''השילוב ביניהם הוא זה שיצר את הייחודיות במערכת הלבוש. היחס וההתאמה האישית, גרם ללקוחות להגיע לבוטיק שלי", מסבירה סול.  

בנתה את העסק בעשר אצבעות (צילום: אלבום פרטי / יח''צ)

SOLADY נפתחה לפני 33 שנה, אך סול לייבוביץ' לא נחה על זרי הדפנה: "הקורונה לימדה אותנו ששום דבר לא בטוח, ואם אישה, כל אישה, לא תדע כל הזמן להמציא את עצמה מחדש, ולהתקדם הלאה היא תישאר במקום או חלילה תיסוג לאחור", אומרת מי שהפכה לאייקון אופנה עבור נשות הדרום.

בין היתר, היא פיתחה את הסטיילינג האישי, שירות ליווי לנשים במסגרת החנות. היא מעבירה סדנאות בסטיילינג ובנתה קורס דיגיטלי ייחודי ללימוד סטיילנג תחת המותג "Sol Style Secrets & image".

סול: "זו תוכנית שכל אישה המבינה את השפעתו וחשיבותו של המראה החיצוני, חייבת לעצמה. חשוב לי להעביר את מה שאני יודעת גם לאחרות, זה בוער בעצמותיי ומרגיש לי כמו שליחות. אם אישה יודעת משהו ומצליחה, וזו דעתי כמובן, היא לא יכולה לשמור את זה לעצמה. זה 'בונדינג' נשי שמחייב כל אישה להעביר את העוצמות והידע שלה הלאה". 

סול לייבוביץ' (צילום: אלבום פרטי / יח''צ)

​​​​​​​סול עבדה קשה בדרך להצלחה - ועשתה הכל בעצמה: " לא קל להצליח בתחום האופנה לאורך שנים בעולם, ובטח לא בישראל. לא קל להחזיק בוטיק בהתאמה אישית, אך ב-SOLADY הנשים מגיעות  לא רק לקנות בגד, אלא לחוויה כוללת. כל אחת יכולה למצוא את מה שהיא אוהבת, בגדים שלא תמצא במקום אחר'', מסבירה סול.

לשלב שיק עם קז'ואל. סול לייבוביץ' (צילום: אלבום פרטי / יח''צ)​​​​​​​

''כל אישה והייחוד שלה. כל אישה צריכה לצאת עם השיק המיוחד שלה, כך שלא תגיע לאירוע ותראה עוד עשר נשים שלובשות את אותו דבר. לכל אישה יש את האיכות והאופי שלה - והבגד צריך להיות מותאם למהות הזו ולשקף את מי שהיא", אומרת סול. 

''אני סבורה שבכל אחת מאיתנו מסתתרת אישה בטוחה בעצמה, עם שאיפות ורצונות, אשר רק זקוקה לדחיפה קטנה,כדי להוציא את זה החוצה. סטיילינג ריגשי יכול לעזור לה להגשים את עצמה''.

פייסבוק: solady
טל. 08-6424502, נייד. 054-3020463



​​​​​​​​​​​​על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''חדשות באר שבע והנגב 24/7'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

 תוכלו להעביר ישירות דיווחים מהשטח אל העורך האחראי דני בלר בטלפון 052-2394026 או במייל  daniel.beller@gmail.com

רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים

https://chat.whatsapp.com/LB60TYzq8jt3UOYQLJcg8C