אופקים: מפגש בדרך להקמת קריית הממשלה ומשכן אמנויות הבמה

הפרויקטים יספקו מענה משמעותי לצרכי התושבים. בניין קריית הממשלה יכלול את משרדי הממשלה, אשר יספקו לכם שירות איכותי והמשכן לאמנויות הבמה יקנה חינוך בלתי פורמלי ברמה גבוהה
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום: עיריית אופקים (שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')

הבוקר, שני, נערכה פגישה בין אנשי עיריית אופקים והעומד בראשה, יצחק דנינו, עם המהנדסים וקבלני הביצוע של פרויקט בניין קריית הממשלה והמשכן לאמנויות במה - שני מבנים שהם מיזמי הדגל של העיר לשנים הקרובות. 

מדובר על פרויקטים אשר יספקו, כל אחד בנפרד, מענה משמעותי לצרכי התושבים: בניין קריית הממשלה יכלול את משרדי הממשלה ואגפי הרשות, אשר יספקו לכם שירות איכותי, והמשכן לאמנויות הבמה יקנה חינוך בלתי פורמלי ברמה גבוהה לילדים ונוער.

בין שני המבנים יוקם מתחם מסחר ותעסוקה גדול, אשר יצור מאות מקומות עבודה חדשים, וייצור לאורך כל שעות היום, לצד המתנ"ס העירוני, היכל התרבות, הספרייה ויחידת הנוער, תמהיל שימושים יוצא מן הכלל, של מסחר, תעסוקה, בילוי ופנאי – והכל באזור עוצמתי אחד.




רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬