גם ריהוט אפשר לקנות בחוכמה בבלאק פריידי

בתחום העיצוב לבית משמעות ההנחות בבלאק פריידי היא גדולה בהרבה - עד עשרות אלפי שקלים. הינה כמה טיפים חשובים שכדאי לדעת לפני הרכישה
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום: זאגה בל

אם יש דבר שעולה לנו ביוקר וההוצאה לגביו נחשבת למשמעותית, הוא תחום עיצוב והלבשת הבית ולכן בחודש נובמבר תוכלו לשדרג את הבית בלי ייסורי מצפון ובמחירים משתלמים עם הנחות ענק של עד 60% בחנויות מתחם העיצוב "דיזיין פלוס" בבאר שבע בחודש של מבצעי בלאק פריידי.

עצות בסיסיות:

1.  מצאו את החזון העיצובי שלכם

אחד הדברים החשובים שיש לעשות עוד טרם הרכישה הוא למצוא את הטעם העיצובי שמתאים לכם. לא רק שהכרחי שתדעו מה העיצוב המועדף עליכם, החזון העיצובי שלכם צריך לבוא לידי ביטוי בהתאמת הפריטים השונים שאתם רוכשים. יש הרבה כלים כדי לעזור לתכנן את עיצוב פנים. זה יכול להיות פשוט כמו יצירת לוח חזון אותו תשרטטו או באתרים המאפשרים לכם להתמקד בפרטים הקטנים.

צילום: זאגה בל​​​​​​​

2. ראשית קונים את מה שחשוב

כאשר אתם מנסים לדבוק בתקציב, יש כלל אחד משמעותי: הציבו את הרכישות הגדולות שלכם בתחילת הרכישה. בעולם של עיצוב פנים, זה אומר לוודא שיש לכם את הרהיטים הנדרשים לפני רכישת כל האביזרים. בדרך זו, אתם יודעים אם החדר עדיין יהיה פונקציונלי, גם אם זה לוקח לכם זמן רב יותר להעניק לו את הטאץ' הסופי שרציתם.

כדאי לכם לערוך שתי רשימות. הראשונה צריכה לכלול את כל הדברים שאתם רוצים עבור החדר. ואז, מתוך רשימה זו, לעשות אחרת הכוללת את הדברים הבסיסיים וחשובים ביותר לפי סדר חשיבות. כללו את המחירים שאתם מוכנים להשקיע עבור הפריטים החיוניים שלכם. זה יעזור להבהיר את סדר הגודל של תקציב העיצוב.

3. קחו דוגמאות צבע

בחירת צבעים נכונה יכולה להיות משמעותית לא פחות מפרטי הריהוט השונים.

זכרו כי התאורה בחנות יכולה לשנות את המראה של צבע. קחו זאת בחשבון, על מנת לעשות את המיטב כדי לוודא שהגוון תואם את מה שדמיינתם לפני ביצוע הרכישה. הפתרון הטוב ביותר הוא לבקש דוגמאות. חנויות רבות מציעות פיסות אריג לדוגמה אותן אתם יכול לקחת כדי לוודא איזה צבע יתאים לשאר העיצוב שלכם.

4. קודם מודדים ואז קונים

 כל מי שניסה אי פעם ולא הצליח להכניס רהיט לחדר (או אפילו למעלית) יכול לספר לכם את החשיבות של ביצוע מדידות בפעם הראשונה, הן בבית והן בחנות.  לאחר מכן, כאשר אתם מגיעים הביתה, בדקו את פריסת הרהיטים שלכם. השתמשו בחתיכות של חוטים כדי לבדוק  את החלל שימלא כל פריט חדש בחדר. פעולה זו תעזור לכם לקבל מושג טוב יותר איך כל הרהיטים יתאימו יחד, כמו גם את השטח הפנוי שיהיה לכם כשכל הרהיטים החדשים נמצאים במקום.