מותג הנדל"ן של הדרום!

שנהב אלקיים, הפך לשם מוביל בשנים האחרונות בעולם הנדל"ן, ניגשנו לבדוק מה עומד מאחורי סוד ההצלחה של מותג הנדל"ן של הדרום
send whatsapp messsage send FB messsage
10 שנים של הצלחה בעולם הנדל"ן, שנהב אלקיים

שנהב בעל השכלה אקדמאית בפקולטה לניהול ובקרה וכיום הוא מוכר גם כיועץ משכנתאות מוסמך ויזם נדל"ן מבטיח בתחומו. שנהב מייחס את ההצלחה שלו לפיתרון הכולל שהוא מספק ללקוח,מענה היקפי רחב המרכז את כל ההיבטים המקצועיים במקום אחד.המחויבות המלאה שלו לכל לקוח ולקוח,ובהתאם המאמץ חסר הפשרות שלו להביא את לקוחותיו לעסקה האופטימלית עבורם,כך שאין פלא ששנהב נהנה ממוניטין גבוהה ומשורה ארוכה של לקוחות מרוצים. "זה בא לידי ביטוי בכמות הלקוחות שחוזרים אליי לאורך השנים".

"ההחלטות הכי קשות וחשובות בחיים הם חתונה וקניית\מכירת בית,כאשר אני מוכר או מוצא ללקוחות בית אני מרגיש תחושת שליחות ענקית בזה שלקחתי חלק מאוד משמעותי בחיים שלהם והסיפוק האדיר הוא שלאחר מספר שנים שהם פוגשים אותי ברחוב הם מחבקים אותי ולא שוכחים,או שסתם נכנסים לשתות קפה במשרד".

איך העסק שלך בנוי?

קבוצת שנהב בנויה מ-3 מחלקות:

1-מחלקת פרוייקטים יד 1.

2-מחלקת שיווק ותיווך יד 2.

3-מחלקת יעוץ משכנתא.


תתאר לנו יום אופייני בחייך.

"מידי בוקר אני קם בשעה 6:30 ומארגן את הילדים למסגרות החינוכיות. לאחר מכן אני נוסע למשרד שלי בעיר העתיקה ברחוב הרצל 87 בבאר שבע,בודק מה מצב הפגישות לאותו יום בתיאום עם המזכירה,חוזר לטלפונים של לקוחות שהשאירו לי הודעות,מפרסם תוכן שיווקי במדיות,עושה סקירה לגבי דירות חדשות המוצעות למכירה בשוק,ומבצע שיחות עם לקוחות קיימים ועם עורכי דין לגבי התקדמות של עסקאות שאמורות להיסגר".

"בצהריים אני מפנה לי שעה לאימון בחדר כושר,העיסוק בפעילות גופנית הוא חלק מאורך חיי שמבחינתי משלב בין גוף לנפש והוא הרגל חיובי עוד מגיל קטן שהחדיר לי אבא שלי היקר שהוא בעצמו מהווה לי מקור השראה בחיים בכל התחומים,האימון נותן לי תחושה של שליטה,אנרגיות טובות,הרגשה מצויינת ואדרנלין למהלך היום, לאחר מכן אני חוזר למשרד ומתחיל בפגישות עם לקוחות שיכולות להימשך עד 22:00 בלילה".

שנהב אלקיים משלב בין קריירה למשפחה

נראה שאתה אוהב ומאמין במה שאתה עושה.

אני מאוד אוהב את מה שאני עושה ונהנה לתת ערך בכל מפגש שלי עם כל אדם באשר הוא.

אני עושה את הדברים באהבה ונותן תחושה טובה לכל לקוח בין אם הוא פוטנציאלי ובין אם לאו.

אני פוגש אנשים שחוזרים אליי גם לאחר שנים של עסקה מוצלחת כיוון שהם היו מרוצים מהשירות שסיפקתי להם.לתת ערך תמיד,זה "שלח לחמך" בהתגלמותו ומוכיח את עצמו כל פעם מחדש.

איך אתה שומר על בולטות עסקית לאורך שנים בשוק כל כך תחרותי?

מתחילת דרכי תמיד ידעתי ליצור בידול שמשמעותו היא לבצע את הדברים ברמה אחת מעל כולם ולחשוב כמה צעדים קדימה.במהלך השנה אני מעורה בכל מה שקשור לתחום הנדלן על ידי מנוי למגזינים,יציאה לכנסים ברחבי הארץ,דיונים וסיעור מוחות באוניברסיטאות ובמכללות ואני חושף את עצמי למדיה ולרשתות החברתיות על מנת להתמקצע ולהיות תמיד שלב אחד לפני כולם. התחום הזה הוא מאוד אגרסיבי,בועט ודינמי ולכן עליי להיות מעורה ולהתאים את עצמי לסטטוס הקיים.

מעבר לזאת ישנה נקודה נוספת שהיא בעצם הקשרים העסקיים שלי שרקמתי במהלך השנים עם עורכי דין,שמאים,אדריכלים,שיפוצניקים,חברות הובלה,קבלנים,בנקים ועוד שמביאים לכך שברגע שהלקוח מגיע אליי הוא לא צריך לחפש יותר כלום במקום אחר כיוון שאני מספק לו את כל מעטפת השירות.

אתה כבר לא מעט שנים בפסגת דירוג סוכני הנדל"ן המובילים בישראל,מה אתה מאחל לעצמך בעתיד?

"אני אדם מאוד תחרותי והשאיפה שלי תמיד הייתה להיות בטופ בכל תחום שבו עסקתי בחיי.אני שואף להמשיך לשגשג,לצמוח ולהתפתח בתחום הנדל"ן והיזמות ולדאוג לכך שכלל הלקוחות שלי יקבלו ממני ערך מוסף גבוה ויהיו בסופו של דבר שגרירים שלי".


שנהב אלקיים רוצה להוביל את חברתו להיות מדורגת בחמשת הראשונות בעולם הנדל

אילו אתגרים מאפיינים היום את שוק הנדל"ן

אם נביט 10 שנים אחורה, שוק הנדל"ן היה במגמת עלייה ובקצב עלייה גבוהה מאוד. בשוק הנדל"ן היום ישנה האטה ומגמת עלייה מזערית שיכולה להשתנות. שוק הנדל"ן הוכיח את עצמו כהשקעה מצויינת בעיקר בנגב ובבאר שבע בפרט.על פי כל התחזיות והתוכניות העתידייות של הממשלה,באר שבע תהווה מטרופולין לכל הסביבה גם לאור העובדה שצה"ל מעתיק את בסיסיו לדרום. באר שבע תוך 10 שנים תהיה בעלת אוכלוסייה של 500,000 איש ולכן השקעה בתחום הנדל"ן היא השקעה כדאית וודאית.

איך הצלחת לשלב בין לימודים אקדמאיים לעסק מצליח בנדל"ן?

"בתחילת דרכי בשוק הנדל"ן שילבתי לימודים אקדמאיים במקביל לבניית העסק. השילוב בין הלימודים לעסק לא היה פשוט אך בעידודה ובתמיכתה של אישתי שילבתי את 2 התחומים.היו לי קשיים רבים במהלך התקופה הזו אך על ידי נחישות והתמדה ועל ידי כך שלא עשיתי הנחות ולא ויתרתי לעצמי סיימתי את הלימודים בהצלחה מרובה. אני חושב שאין תהליך מאתגר ששווה משהוא שאין בו גם סוג של קושי.למדתי מהתהליך ומהחוויה המון על עצמי".

מה מטרת החברה שלך?

"מטרת החברה שלי היא להתברג ב-5 שנים הקרובות בין החברות המובילות את תחום הנדל"ן והיזמות בארץ תוך מתן דגש שהלקוח הוא בעדיפות עליונה.השירות והאמינות חרוטים על דגל החברה".

אנו בפתחו של חג השבועות,מה אתה מאחל לקהל הקוראים ולעם ישראל?

"חג מתן תורה הוא חג של אחדות שכל בני ישראל התקבצו למרגלות הר סיני וקיבלו את התורה,זהו חג בסימן של שיגשוג ופריחה,כך נאחל לכל עם ישראל שלום,שלווה,נחת,שיגשוג ופריחה".

מה דרוש כדי להצליח בעסקי הנדל"ן?

יש מכלול של מאפיינים שחשובים כדי להצליח בתחום הנדל"ן החל מיכולת ורבלית טובה,יחסי אנוש מצויינים, אמינות,מקצועיות,סדר ואירגון,אמביציות גבוהות,מוטיבציה ורצון גדול להצליח.

שנהב אלקיים 054-313-27-27

Shenhavel5@gmail.com              

הרצל 87,העיר העתיקה באר שבע.