חדש בקניון הנגב: Is: about, אופנה לנשים צעירות במידות 42-50

רשת האופנה Is: about מציעה קולקציה מגוונת לנשים במידות 42-50, בה ''כל אישה תוכל למצוא ולבטא את עצמה בדרך האופנתית המתאימה והנכונה לה ולסגנונה האישי''. לדברי הרשת
send whatsapp messsage send FB messsage

הסרטון הויראלי שהגיע למעל 100 אלף צפיות של is:about (באדיבות הרשת)

ברוכים הבאים: אופנה חדשה לנשים צעירות במידות 42-50 נפתחה בקניון עזריאלי הנגב. is:about הוא מותג של נשים, שהגיע לתת קצת סטייל ושיק למידות גדולות או במילים אחרות - נשים יצירתיות, מוכשרות, ססגוניות ומדהימות, עם האומץ להיות מי שהן רוצות להיות. 

הסניף נחשב לסניף השמיני של הרשת החדשה בארץ, שמצטרף לשבעה סניפים בפריסה ארצית הממוקמים בטבריה, אשדוד, ראשון לציון, רעננה, רחובות, נתניה  ותל אביב.

לאחרונה הרשת יצאה בסרטון מיתוגי שבו נשמע שיר is:about כשבו הנשים רוקדות כאילו אף אחד לא מסתכל. "שיר אהבה לנשים שהתעייפו ממושגים מטופשים כמו 'נשים אמיתיות' או ממסרים מתנצלים כמו 'תאהבי את עצמך'", כך לדברי הרשת.

אז מה בעצם מציעים ברשת? 

Black & white sporty – קולקציה ספורטיבית בצבעוניות של שחור ולבן עשויה מבדים נעימים וגזרות מחמיאות. בקבוצה זו טייצים מודפסים, פריטים עם אלמנטים של רשת, חצאיות צמודות עם טקסטים וכיתובים ספורטיביים, משלות מבדי סאטן בשילוב סרטי גומי ועוד.

In the army now – הדפסי קומופלאז' עם נגיעות לורקס או בשילוב עם תחרות ופרחים, מה שהופך את הבדים הנוקשים והגסים ורכים ונשיים יותר. בקולקציה שמלות וטוניקות חשופות, טופים, טייצים ותיקי גב וקלאץ' להשלמת המראה.

Flowers in the air – קולקציה צבעונית, אביבית ופרחונית ובה ניתן למצוא שמלות מקסי ומיני פרחוניות, חולצות אריג רומנטיות וחצאיות מיני

Metal – בקבוצה זו שמלות א- סימטריות, חולצות טי מודפסות עשויות מבדים בצביעה מתכתית, לצד שמלות קומביניזון מבד דמוי עור ושמלה בגזרת A חושפת כתפיים מבד שיפון מתכתי.

It's all about the jeans – ג'ינסים קיציים סופר מחטבים במגוון צבעים- ג'ינסים כחולים משופשפים לצד ג'ינסים בשחור, אפור או לבן, ג'ינסים עם קרעים, תיפורים, רקמות ומכפלות פרומות בגזרת סקיני.

Night wear – קבוצת בגדי הערב הנוצצת. שמלות, חולצות ומכנסיים בגזרות צמודות או over size בצבעים כהים או בהירים בשילוב בדי לורקס ותחרה. שמלות הערב בגזרות נשיות ומחמיאות לכל אירוע.

אז, למה אתן מחכות? תגיעו לחנות ותשתפו אותנו בחוויה.